Високий Вал (VAL.UA) – найстарше онлайн-видання Чернігова, засноване ще 2001 року Олегом Головатенко. Неодноразово сайт було визнано найвпливовішим ЗМІ Чернігівщини. Останні два роки над проектом працює нова команда, нам вдалося сформувати потужний колектив журналістів та операторів. Творчий напрямок видання нині очолює головний редактор Юрій Михуля.
На сьогоднішній день, середня відвідуваність сайту складає близько 10 000 унікальних користувачів на добу. Спільнота «Високого Валу» у Facebook - налічує близько 14 000 підписників. Це одні з найбільших показників серед чернігівських медіа. Улітку 2018 року ми відновили випуск однойменної газети.
11 листопада 2018 року розпочався новий етап в розвитку нашого ресурсу – ми оновили дизайн сайту та запустили мобільну версію. Цим самим зробили VAL.UA максимально зручним для читачів. Разом з цим ми змінюємо і наповнення сайту.
"Високий Вал" відкритий до співпраці з журналістами та зацікавленими у поширенні інформації медіа структурами.
З повагою, керівник проекту «Високий Вал» Артем Євминець
Наші координати:Позиція*
У Верховній Раді презентували проміжний звіт тимчасової слідчої комісії з перевірки й оцінки стану АТ «Укрзалізниця».
Це звіт-розслідування фактів можливої бездіяльності, порушення законодавства України органами управління зазначеного підприємства, що призвели до значного погіршення технічного стану підприємства та основних виробничих показників.
В цілому проблематика діяльності «Укрзалізниці» описана у правильному руслі, втім зверну увагу на те, що ще варто було б вказати у цьому документі. Так, у звіті необґрунтовані звинувачення вантажовласників в тому, що їх дотують за рахунок «Укрзалізниці». Адже вантажні перевезення згідно з офіційною звітністю державного підприємства, є високорентабельними (27% у 2019 доковідному році) і покривають збитки від пасажирських перевезень (в Казахстані, до прикладу, рентабельність вантажних перевезень не перевищує 10%).
Протягом останніх років спостерігається негативна тенденція щорічного зниження вантажообігу АТ «Укрзалізниця», що і зазначено у звіті. Але сама ж причина була проігнорована звітом, адже це постійне зростання тарифів, негнучка цінова політика на послуги надання вагонів, низька якість сервісу в попередні роки, які змусили вантажовласників шукати альтернативу залізничним перевезенням. Подальше підвищення тарифів недопустиме, адже це залишить «Укрзалізницю» без вантажів та матиме серйозні фінансові наслідки для економіки України.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: УРЯД НЕ РОЗУМІЄ, ЩО ВЕДЕ КРАЇНУ ДО ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОЛАПСУ, А ЛЮДЕЙ ВГАНЯЄ У КРАЙНЮ БІДНІСТЬ, — ЮЛІЯ ТИМОШЕНКО
З одного боку у звіті вказано, що «Укрзалізниця» втрачає вантажну базу (і логічно, що це відбувається через високі тарифи в порівнянні з конкурентними автоперевезеннями), а з іншого закликають розширювати базу витрат (на персонал, на ремонти тощо), хоча очевидно, що це призведе до зростання собівартості, тарифів, втрати конкурентоспроможності і її вантажної бази на користь більш ефективних конкурентів, тих самих авто- і річкових перевезень.
Одним з ключових напрямків роботи повинна бути постійна оптимізація мільярдних витрат «Укрзалізниці» і закриття корупційних дірок, але щодо цього напрямку приділено дуже мало уваги, зараз без наведення порядку та вирішення системних питань, гроші просто розчиняться в неефективності.
На жаль, у звіті парламентської комісії відсутні висновки про неефективне управління майном «Укрзалізниці», зокрема, мова йде про величезні приміщення вокзалів, які жодним чином не комерціалізуються в інтересах підприємства; вантажні вагони, які стоять під парканом, поки приватні компанії возять вантажі; надлишкові ремонтні депо, які приватні компанії готові взяти в оренду і завантажити роботою, а зараз вони тільки генерують збитки.
У звіті недостатньо висвітлений ряд критично важливих проблем, які є системними й по суті є причинами поточного стану «Укрзалізниці», наприклад величезне непрофільне фінансове навантаження на залізницю у вигляді обов’язків покривати збитки в зарегульованому державою пасажирському сегменті, а це 13 мільярдів гривень втрат щорічно (це на 35% більше середніх фактичних інвестицій у 2017-2020 років в 9,6 мільярда гривень за рік) – держава повинна взяти на себе всі соціальні функції й залишити «УЗ» тільки бізнесові завдання, і не перекладати навантаження на бізнес через вантажні тарифи.
Ще один цікавий факт. Згідно з наведеними у звіті даними собівартість утримання одного вантажного вагона «УЗ» становить 967 гривень за добу – це колосально велика сума і жодна приватна компанія собі такого дозволити не може.
Насправді витрати складають не більше 250 гривень за добу. І тут правоохоронці мали б перевірити чи не має у цьому сегменті масштабної схеми розкрадання в «УЗ» під виглядом ремонтів вагонів.
Нагадаю, що у 2020 році «Укрзалізниця» втратила через корупцію в закупівлях 8 мільярдів гривень. Це стало відомо після проведення аналітичної роботи НАБУ. Відтак завдання правоохоронців має бути запобігання не злочину, а недопущення повторення корупційних схем.
Михайло Цимбалюк, народний депутат від «Батьківщини», ЦЕНЗОР. НЕТ, 9 вересня 2021 року.
Протягом 30 квітня російські війська сім разів з різного виду озброєння атакували прикордоння Чернігівської області. Зафіксовано 20 вибухів. Про це повідомляє Північний кордон. Держприкордонслужба на своїй сторінці у Facebook. Новгород-Сіверська громада: у напрямку села Мамекине — один вибух: вибуховий пристрій, скинутий з БпЛА; у напрямку села Ямне — чотири приходи, ймовірно, НАР з літака; у напрямку села Ясна Поляна — два приходи,
Сім'ям загиблих через ракетний удар у Чернігові передали гроші, які зібрали Дорофєєва і Лебіга на благодійному стрімі
Смертельна пожежа у Ніжині: мати загинула, 5-річна дитина у лікарні
Медичні інститути Києва отримали цінні вантажі від Валерія Дубіля та благодійників
Смертельна ДТП на Корюківщині: мікроавтобус зіткнувся із трактором. ФОТО
2 мая 2024
17:17Meest Shopping: доставка товаров в Украину из США
13:33Оптимізація бізнесу: використання програм обліку товару для підвищення ефективності
09:30Внутриматочная спираль: как это работает?
1 мая 2024
14:30Медичні інститути Києва отримали цінні вантажі від Валерія Дубіля та благодійників
11:30Смертельна пожежа у Ніжині: мати загинула, 5-річна дитина у лікарні
10:00Ракетний удар «Іскандером», з безпілотника, літака та мінометів: росіяни атакували 3 громади в прикордонні Чернігівщини
30 апреля 2024
15:28Смертельна ДТП на Корюківщині: мікроавтобус зіткнувся із трактором. ФОТО
14:22Ніжинець зберігав вдома незаконну зброю та боєприпаси. ФОТО
13:33Mercedes Benz G-Class: ідеальний синтез стилю та функціональності
12:15У Варвинській громаді відремонтували шкільне укриття за майже 3 мільйони гривень. ФОТО
11:30На прикордонні Чернігівщини росіяни атакували будівлю зерноскладу. ФОТО
10:18Первый займ без высоких процентов на Finsfera
09:50У Мені велосипедист загинув під колесами легковика
29 апреля 2024
17:22На Чернігівщині 11 шкіл в 9 громадах запустять власні сонячні електростанції
16:30У Корюківському районі в Десні потонув чоловік
16:00Какой проходной балл на НМТ в 2024 году
15:25Вміст алкоголю перевищував норму у 10 разів та віз дитину поза кабіною: на Чернігівщині зупинили п’яного водія трактора
14:15В небі над Чернігівщиною Сили оборони збили крилату ракету
14:05Преимущества и недостатки популярных грузовых шин в Украине
13:33Сім'ям загиблих через ракетний удар у Чернігові передали гроші, які зібрали Дорофєєва і Лебіга на благодійному стрімі
12:2013-річна донька найстаршої породіллі Підвербної переїхала до нової родини у Чернігові
12:00Як вибрати стильні та надійні вхідні двері для вашого будинку?
11:19Ознак безпосередньої підготовки росіян до наступальних дій на Півночі України немає, – Сирський
10:17У Ніжині освятили Алею Героїв. ФОТОфакт
09:50Градирні - основний елемент для контролю температурного режиму в промислових процесах
Смотреть больше новостейХто і як обирав драмтеатр у Чернігові місцем проведення зустрічі військових і виробників дронів у
Лікарні Донбасу, Дніпра та прифронтових регіонів отримали цінне медичне обладнання для порятунку
«Батьківщина» не підтримала насильницьку
У Чернігові п’яний водій намагався втекти від
«Батьківщина» вимагає запровадити мораторій на розпродаж землі до кінця війни – відповідний
З прикордонного обстрілюваного села поліцейські евакуювали родини пенсіонерів
У Ягідному нині ремонтують понад 20 будинків: утеплюють фасади і змінюють дахи
БФ «Надія» передав Державній прикордонній службі 100 fpv-дронів
Протитанковий рів, бетонні піраміди та ДОТи: які оборонні споруди будують на прикордонні
Юлія Тимошенко: Ми захистили людей від свавілля і відстояли принципи справедливої та ефективної
У Чернігові п’яний водій в’їхав в огорожу.
«День у Медійній Студії «MICS