Високий Вал (VAL.UA) – найстарше онлайн-видання Чернігова, засноване ще 2001 року Олегом Головатенко. Неодноразово сайт було визнано найвпливовішим ЗМІ Чернігівщини. Останні два роки над проектом працює нова команда, нам вдалося сформувати потужний колектив журналістів та операторів. Творчий напрямок видання нині очолює головний редактор Юрій Михуля.
На сьогоднішній день, середня відвідуваність сайту складає близько 10 000 унікальних користувачів на добу. Спільнота «Високого Валу» у Facebook - налічує близько 14 000 підписників. Це одні з найбільших показників серед чернігівських медіа. Улітку 2018 року ми відновили випуск однойменної газети.
11 листопада 2018 року розпочався новий етап в розвитку нашого ресурсу – ми оновили дизайн сайту та запустили мобільну версію. Цим самим зробили VAL.UA максимально зручним для читачів. Разом з цим ми змінюємо і наповнення сайту.
"Високий Вал" відкритий до співпраці з журналістами та зацікавленими у поширенні інформації медіа структурами.
З повагою, керівник проекту «Високий Вал» Артем Євминець
Наші координати:Попри активний розвиток альтернативної енергетики, нафта та продукти її переробки залишаються основним світовим енергоносієм. Оптові поставки палива, займається УНТК https://untk.ua/ з Європи в Україну.
Нафтопродукти - це досить велика група матеріалів, виготовлених із сирої нафти. До них відносяться різні види палива (бензин, гас, ДП), олії, технологічні консистентні мастила, тверді продукти (бітум, парафін). Головна складність при організації транспортування нафтопродуктів у тому, що вони вважаються вантажами підвищеної небезпеки. Більшість з них відповідає 3-му класу з європейської класифікації ADR (ДОПОГ). До цього класу відносяться легкозаймисті рідини, а також їх суміші, температура спалаху яких не перевищує +61 оС. Дані речовини мають властивість давати пари, що утворюють з повітрям горючу суміш.
Крім того, багато продуктів переробки нафти є токсичними для людини та навколишнього середовища. Тому при транспортуванні нафтопродуктів необхідно максимально знизити ризик їх розливу, щоб унеможливити завдання серйозної шкоди екології та здоров'ю людей. У зв'язку з цим під час перевезення використовується спеціалізований транспорт, а також діють дуже жорсткі правила безпеки.
Найчастіше для доставки нафти та її продуктів використовуються такі види транспорту:
- Автомобільний. Відмінно підходить для перевезення невеликих партій нафтопродуктів на малі та середні відстані. Важливою перевагою автотранспорту є можливість доставки матеріалів практично до будь-якого населеного пункту;
- Залізничний. Дозволяє доставляти рідкі вуглеводні суходолом на великі відстані дуже великими партіями. Також він підходить для перевезення у віддалені населені пункти Крайньої Півночі, Далекого Сходу та Сибіру, з якими відсутнє нормальне автомобільне сполучення, але куди прокладено залізничні магістралі;
- Водний. Для транспортування великих обсягів нафтопродуктів на далекі відстані дуже часто застосовуються морські і річкові танкери. Саме в них нафта зазвичай доставляється під час міжнародної торгівлі;
- Трубопровідний. Найдешевший і найпростіший варіант доставки практично будь-яких обсягів нафти на далекі відстані. Головним обмеженням є слабка розгалуженість трубопровідних мереж.
Правила транспортування нафтопродуктів в автомобільних цистернах та спеціальній тарі
Автотранспорт практично завжди є обов'язковою складовою логістичного ланцюжка при доставці рідких вуглеводнів. Саме він у більшості випадків використовується під час перевезення вантажів кінцевим споживачам. Оскільки транспортування нафтопродуктів у цьому випадку здійснюється дорогами загального користування, воно має відповідати цілій низці правил і вимог, спрямованих на безпеку.
Автоперевезення можуть виконуватися безтарним та тарним методом.
У першому випадку застосовуються універсальні або спеціалізовані автоцистерни, зокрема:
- бензовози. Найбільш поширений рухомий склад, який дозволяє перевозити паливо, рідкі олії, розчинники та інші речовини зі схожими фізико-хімічними параметрами;
- паливозаправники. Різновид бензовозів, оснащений насосним обладнанням, що дозволяє виконувати дозоване заправлення паливом;
- бітумовози. Рухомий склад для транспортування нафтопродуктів оснащується пальником, призначеним для підігріву бітуму, що перевозиться;
- Газовози. Є спеціалізованими цистернами, що дозволяють доставляти зріджені гази під високим тиском. Вони комплектуються насосами для перекачування продукту у стаціонарні резервуари.
Цистерни, що застосовуються для транспортування нафтопродуктів, мають корпус овальної форми, оптимальним з точки зору аеродинаміки та правильного розподілу тиску рідини по внутрішній поверхні. Вони обладнуються засувкою для зливу продукту, вказівником рівня, дихальним клапаном, знімними хвилерізами, які мінімізують вплив ударної хвилі, що виникає при гальмуванні або прискоренні автомобіля. Також автоцистерни в обов'язковому порядку комплектуються вогнегасниками та заземлюючими пристроями, що забезпечують відведення статичної електрики в землю.
Транспортування окремих видів нафтопродуктів може здійснюватись автомобілями загального призначення, які оснащені додатковими пристроями та пристроями, що забезпечують дотримання правил безпечних перевезень. Паливо, рідкі вуглеводні та в'язкі олії можуть доставлятися в каністрах та бочках різного об'єму.
Водії, які виконують транспортування нафтопродуктів, зобов'язані проходити спеціальний курс навчання, за підсумками якого видаються відповідні посвідчення. Крім загального інструктажу з техніки безпеки, вони повинні перед кожним рейсом проходити додатковий інструктаж, який роз'яснює правила та специфіку перевезення конкретного виду рідких вуглеводнів. Це дозволить водіям оперативно та правильно реагувати на можливі позаштатні ситуації, що виникають у ході доставки. Водії повинні мати стаж водіння вантажного транспорту не менше 2 років та обов'язково проходити медичний огляд перед виїздом на маршрут.
Основним документом, що регламентує конкретне перевезення нафти та її продуктів, є договір, укладений між вантажовласником та перевізником. Він доповнюється товарно-транспортною накладною міжнародного зразка.
Також перелік може включати таку документацію:
- дорожній лист з маркуванням небезпечного вантажу;
- свідоцтво відповідності транспортного засобу вимогам ДОПІГ;
- документ, що підтверджує право водія керувати автомобілем із небезпечним вантажем;
- інструкцію про дії персоналу у разі непередбаченої ситуації.
Крім того, при транспортуванні нафтопродуктів можуть знадобитися сертифікати на весь асортимент вантажів, що доставляються, паспорти якості та інші документи, що запитуються органами митного, карантинного, санітарного контролю.
На Чернігівщині наразі вживають заходів для посилення мобілізації. Про це під час брифінгу 24 жовтня сказав начальник обласної військової адміністрації В'ячеслав Чаус, повідомляє Суспільне Чернігів. «На сьогодні я не задоволений рівнем мобілізації і ми вживаємо заходів щодо її збільшення», – розповів Чаус. Він додав, що посилені заходи з мобілізації триватимуть до перемоги України. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: НА ЧЕРНІГІВЩИНІ
У Сосниці встановили сонячну електростанцію, це вже друга з початку року
У Сімейній поліклініці в Чернігові запрацює новий стоматологічний кабінет
Планується відкриття для руху транспорту перехрестя вулиць І. Мазепи та Музичної у Чернігові
Перебував у відпустці: на Сновщині у ДТП загинув військовий
30 октября 2024
16:30Как проверить реальный пробег авто при покупке?
15:15У Чернігові розшукали водія, який в стані алкогольного спʼяніння скоїв та втік з місця ДТП
14:23У Чернігові на Валу знесуть торгівельні кіоски
13:30У Сосниці встановили сонячну електростанцію, це вже друга з початку року
12:25Прикордонний пес Веня виявив наркотики, які намагалися ввезти в пачці з-під цигарок
11:25Консалтинговая компания EBS: Профессиональная налоговая консультация для вашего бизнеса
29 октября 2024
17:17Курс JavaScript Start — must have для веброзробників
16:20Перебував у відпустці: на Сновщині у ДТП загинув військовий
15:15Настраиваем рекламу в кабинете Google Merchant Center
14:18Планується відкриття для руху транспорту перехрестя вулиць І. Мазепи та Музичної у Чернігові
13:30Синтетическая или минеральная тормозная жидкость: что выбрать для вашего авто?
12:20У Сімейній поліклініці в Чернігові запрацює новий стоматологічний кабінет
25 октября 2024
16:30Психологические игры для укрепления семейных уз
15:18Поряд з тілом лежав ніж зі слідами крові: у Чернігові затримали чоловіка підозрюваного у вбивстві жінки
13:30Популярные коктейли, которые стоит попробовать каждому
12:25У Чернігові зупинили п’яного водія з гранатою у кишені
11:45Комплексне листове добриво: що це, призначення та використання
11:20На Чернігівщині утилізували понад 30 тонн небезпечних речовин
10:17На Чернігівщині посилилась мобілізація
09:55Мобільні платежі: зручність та безпека в одному додатку
09:30Росіяни з різних видів зброї обстріляли 5 сіл в прикордонній громаді Чернігівщини
24 октября 2024
14:25Когда головокружение – сигнал серьезных проблем со здоровьем
12:25Наловили риби на 300 тисяч гривень: на Чернігівщині викрили двох рибалок. ФОТО
22 октября 2024
16:30Таємниці BIOS - налаштування, які допоможуть розкрити прихований потенціал ноутбука
15:25На Прилуччині в ДТП травмувалися троє людей
Смотреть больше новостейБез електрики, зв'язку та під обстрілами: як живуть люди села Архипівка, що за 2 км від кордону з
На Чернігівщині попрощались з 6-річною Миланою, яка загинула внаслідок російського обстрілу Гірська
Військовий літак у небі та живий коридор: у Мені попрощалися з пілотом Олександром Мигулею
Хто і як обирав драмтеатр у Чернігові місцем проведення зустрічі військових і виробників дронів у
Лікарні Донбасу, Дніпра та прифронтових регіонів отримали цінне медичне обладнання для порятунку
«Батьківщина» не підтримала насильницьку
У Чернігові п’яний водій намагався втекти від
«Батьківщина» вимагає запровадити мораторій на розпродаж землі до кінця війни – відповідний
З прикордонного обстрілюваного села поліцейські евакуювали родини пенсіонерів
У Ягідному нині ремонтують понад 20 будинків: утеплюють фасади і змінюють дахи
БФ «Надія» передав Державній прикордонній службі 100 fpv-дронів
Протитанковий рів, бетонні піраміди та ДОТи: які оборонні споруди будують на прикордонні