Високий Вал (VAL.UA) – найстарше онлайн-видання Чернігова, засноване ще 2001 року Олегом Головатенко. Неодноразово сайт було визнано найвпливовішим ЗМІ Чернігівщини. Останні два роки над проектом працює нова команда, нам вдалося сформувати потужний колектив журналістів та операторів. Творчий напрямок видання нині очолює головний редактор Юрій Михуля.
На сьогоднішній день, середня відвідуваність сайту складає близько 10 000 унікальних користувачів на добу. Спільнота «Високого Валу» у Facebook - налічує близько 14 000 підписників. Це одні з найбільших показників серед чернігівських медіа. Улітку 2018 року ми відновили випуск однойменної газети.
11 листопада 2018 року розпочався новий етап в розвитку нашого ресурсу – ми оновили дизайн сайту та запустили мобільну версію. Цим самим зробили VAL.UA максимально зручним для читачів. Разом з цим ми змінюємо і наповнення сайту.
"Високий Вал" відкритий до співпраці з журналістами та зацікавленими у поширенні інформації медіа структурами.
З повагою, керівник проекту «Високий Вал» Артем Євминець
Наші координати:З моменту прийняття в квітні нової ціни на проїзд пройшло вже майже три місяці. Не за горами, а вже з серпня 2017 року гряде чергове підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. Таке рішення було ухвалено на засіданні виконкому 24 березня 2017 року.
Що ж змінилось за цей час з новою ціною і чи стали кращими умови перевезення чернігівців?
Саме це питання порушила у своєму блозі чернігівська активістка Тетяна Романова, текст якого Високий Вал і публікує нижче.
Перед попереднім підвищенням тарифу на проїзд було озвучено ряд обіцянок як від міської влади, так і від перевізників. Всі вони майже в один голос закликали людей увійти в їх становище і дати черговий шанс реабілітуватись та створити зразковий громадський транспорт у Чернігові. Саме тоді і був підписаний Меморандум між перевізниками і міською радою, який начебто зобов’язував виконання ряду вимог щодо покращення надання послуг перевезення чернігівців. Але, як ми бачимо, ряд цих вимог й досі залишаються на папері.
Тож, давайте проаналізуємо, що влада та перевізники встигли зробити за цей час в сфері громадського транспорту.
1) Єдина уніформа водіїв та кондукторів в громадському транспорті.
Не хочу здатися дуже вибагливою, але те, що вдягнули перевізники на своїх водіїв, важко назвати уніформою. Адже така уніформа скоріш виглядає як «для галочки», аби відчепились зі своїми вимогами.
Найбільший приватний перевізник (підприємства Вакуленка) та переважно всі дрібні перевізники вдягли водіїв у яскраво-лимонні жилети. Зрозуміло, що перевізник хотів зекономити, але це виглядає просто жахливо. Ну правда. Окрім цього, водії зазвичай їх не вдягають, бо влітку в них жарко, а в холодну погоду – взагалі страшно подумати, як це виглядатиме. А якщо й вдягають водії той жилет, то їх загальний вигляд все одно суттєво не змінюється: жовта жилетка поверх майки, шльопки, шорти і т.д.
В цьому питанні мені більше подобається рішення КП «Чернігівське тролейбусне управління». Водії підприємства вдягнені в білі футболки з емблемою «ЧТУ», що досить пристойно виглядає ззовні. Чому б це не зробити всім перевізникам?
Згідно умов договору, управління транспорту та зв’язку мало б визначити критерії одягу для водіїв та кондукторів громадського транспорту. Після того, перевізники мають забезпечити вихід на маршрут виключно в одязі, що відповідає встановленими критеріями. І має бути єдина уніформа для всіх перевізників, тобто вона має виглядати однаково у всіх. Тож, чому одні водії в яскраво-жовтих жилетах, інші – в футболках ЧТУ, а решта взагалі без форми, не відомо. Але це явно не єдина уніформа, а якась ганьба і неповага до свого персоналу!
Щоб не бути голослівним, приведу приклади орієнтовної вартості виготовлення існуючої уніформи:
- Жилети, котрі на водіях громадського транспорту приватних перевізників – до 30 грн за шт.
- Футболка з логотипом «ЧТУ», в яких працюють працівники КП «ЧТУ» - орієнтовно до 70 грн за шт (60-65 грн футболка+6-7грн нанесення логотипу). Зі збільшенням тиражу зменшується вартість за футболку з нанесенням.
Тобто, якщо б це була централізована закупівля уніформи для всіх водіїв всього громадського транспорту – ціна б була мінімальною.
А взагалі форма для водіїв та кондукторів громадського транспорту має бути розроблена на кожну пору року. А ось ті жилети, певно, планується, що водії носитимуть круглий рік.
Тож, чому не можна зробити хоча б одну справу гарно, добросовісно, з душею, щоб потім не було соромно? Я не розумію.
2) Умови надання послуг пасажирських перевезень погіршуються з кожним днем, а не покращуються, як нам всім постійно обіцяють.
Почнемо з того, що перевізник навіть лінується підшити чи випрати чохли для сидіння в салоні громадського транспорту. Я вже не кажу про те, що немала частина громадського транспорту виходить на лінію в технічно-несправному стані.
До речі, й сама робота управління транспорту та зв’язку погіршилась, на мій погляд. Співробітники управління або займаються відписками, коли варто усунути причину проблеми, або ж проводять планові перевірки транспортного засобу, котрі суттєво не вирішують самої проблеми. До відома, планові перевірки проводяться уже кілька років поспіль, скільки я пам’ятаю, а якість чомусь не покращується. Тож навіщо потрібні такі перевірки? Те ж «для галочки»?
3) Система GPS досі не впроваджена.
До 4-го червня згідно умов договору по місту мали б працювати транспортні засоби громадського транспорту, обладнанні GPS-трекерами.
А пасажири в онлайн-режимі або на зупинках з електронним табло вже мали б змогу відслідковувати час прибуття того чи іншого маршруту.
На сьогоднішній день, 22 червня, маємо таку ситуацію:
- тільки 16 із 37 маршрутів обладнані трекерами. Сама установка трекеру залежить від проплати. Тобто від решти перевізників виконавець ще чекає проплат, щоб продовжити установку трекерів.
Оперативними виявились перевізники таких маршрутів: №1, 8, 9, 15, 17, 18, 21, 23, 24, 24а, 27, 30, 33, 35, 37 та 42.
Тобто встановили всі перевізники, окрім підприємств пана Вакуленка (ДП «Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс») та КП «ЧТУ»
Згідно п.6 Додатку 5 до Договору на перевезення з перевізників, котрі не встановили досі трекери, має бути стягнуто штраф: «Випуск на лінію автобуса, в якому з вини Перевізника не працює система GPS-моніторингу або відсутні засоби GPS-моніторингу, з дати, яка буде визначена наказом Організатора – 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». (Організатор – Управління транспорту та зв’язку).
І навіть такі, здавалось би, елементарні речі, як розклад роботи та державний номер машини в салоні транспортного засобу теж спромоглись зробити не всі. А точніше відсотків 10 перевізників змогли роздрукувати та поклеїти цю інформацію по салонам транспортних засобів.
То про яку якість тоді взагалі можна говорити?
Висновок
З серпня 2017 року проїзд планується підвищити до 4,5 грн. Але під час квітневого підвищення вартості проїзду міський голова зазначив, що мова про підвищення з серпня до 4,5 грн. може йти лише в тому випадку, якщо перевізники міста виконають ті зобов’язання, які на них покладені. Тоді ще між перевізниками і міською владою був підписаний Меморандум, який містить 7 пунктів, які мають до серпня виконати місцеві перевізники. Серед них і уніфікація форми для водіїв, єдиний колір для всього громадського транспорту, ввічлива поведінка водіїв автобусів та встановлення GPS навігаторів. Залишився місяць до нової ціни, а жоден з цих пунктів не виконаний належним чином.
З 1 квітня на Чернігівщині розпочинається нерестова заборона на вилов водних біоресурсів. Про це повідомляє Чернігівський рибоохоронний патруль. Заборонено: добування (вилов) водних біоресурсів на нерестовищах, в тому числі з берега: з 1 квітня до 20 травня (включно) - у всіх річках та їх кореневих водах; з 1 квітня до 9 червня (включно) - у всіх водосховищах; з 1 квітня до 30 червня (включно) - в придатковій системі
Ще в одному селі на Чернігівщині виявили сказ
Пам’яті Андрія Юрченка: у Чернігові відбулися змагання з дзюдо на честь загиблого Героя
У Чернігові з 15 квітня на місяць перекриють рух транспорту вулицею Коцюбинського
У Менському зоопарку народилося 7 нових тварин
29 Березня 2024
11:20Коропська громада отримала дві «швидкі» Mercedes від міжнародних партнерів
10:17На Чернігівщині лісівники заліснюють рекультивовані землі
09:25Ще в одному селі на Чернігівщині виявили сказ
28 Березня 2024
18:18Вітаміни та мікроелементи, що входять до складу Елевіт-комплекс 2 (для вагітних у ІІ-ІІІ триместрі)
17:25У Чернігові з 15 квітня на місяць перекриють рух транспорту вулицею Коцюбинського
16:15Корм для вашого улюбленця: що потрібно знати при виборі ідеального варіанту?
15:20У Чернігові проведуть облаштування набережної Стрижня
14:55Заглянуть внутрь: исследование мира с помощью рентгеновских лучей
14:18На виїзді з Корюківки автівка влетіла у непрацюючий блокпост: водій загинув
13:33З 1 квітня на Чернігівщині розпочинається нерестова заборона на вилов водних біоресурсів
12:52Как создаются высококачественные семена подсолнечника
12:18Водій поквапився від’їхати: у Чернігові з маршрутки випав пасажир
11:17Налагодив схему постачання особливо небезпечних психотропів: у Чернігові затримали наркозакладчика
10:45Автоматичні та напівавтоматичні коагулометри: чим відрізняються та який обрати
10:19Росіяни за добу обстріляли 11 сіл в прикордонні Чернігівщини
09:25У Чернігові на Козацькій у мікроавтобусі виявили 15 бочок зі спиртом
27 Березня 2024
19:00Як провести SEO-аудит сайту: покрокова інструкція з проведення SEO-аудиту
17:15У Чернігові рятувальники вивільнили ондатру, яка потрапила до дамби на Стрижні. ФОТО
16:45Соцпрацівники 13 громад Чернігівщини отримали сучасні електроскутери
16:17Двох росіян, які розстріляли дві автівки з цивільними людьми на Прилуччині, засудили до довічного ув’язнення
15:18У Чернігові на перехресті вулиць Героїв Маріуполя та Кримської перекривають рух автотранспорту
14:52Экспертные советы по выбору удилища и катушки
14:19Кабінет пацієнта, послуги для ветеранів і не тільки. Федоров анонсував новинки в «Дії»
13:33У Чернігові розглядають питання ремонту дороги на Єськова
12:22Стрибнув з даху: у Ніжині знайшли тіло чоловіка
Дивитися більше новинУ Чернігові п’яний водій намагався втекти від
«Батьківщина» вимагає запровадити мораторій на розпродаж землі до кінця війни – відповідний
З прикордонного обстрілюваного села поліцейські евакуювали родини пенсіонерів
У Ягідному нині ремонтують понад 20 будинків: утеплюють фасади і змінюють дахи
БФ «Надія» передав Державній прикордонній службі 100 fpv-дронів
Протитанковий рів, бетонні піраміди та ДОТи: які оборонні споруди будують на прикордонні
Юлія Тимошенко: Ми захистили людей від свавілля і відстояли принципи справедливої та ефективної
У Чернігові п’яний водій в’їхав в огорожу.
«День у Медійній Студії «MICS
Завод у Шестовиці: чи не залишиться Киїнська ТГ без інвестицій і в кого на голові шапка
Залужний відвідав командування ЗСУ на північному напрямку
Чернігівська команда «Батьківщини» долучилася до допомоги лікарням Донбасу