Високий Вал (VAL.UA) – найстарше онлайн-видання Чернігова, засноване ще 2001 року Олегом Головатенко. Неодноразово сайт було визнано найвпливовішим ЗМІ Чернігівщини. Останні два роки над проектом працює нова команда, нам вдалося сформувати потужний колектив журналістів та операторів. Творчий напрямок видання нині очолює головний редактор Юрій Михуля.
На сьогоднішній день, середня відвідуваність сайту складає близько 10 000 унікальних користувачів на добу. Спільнота «Високого Валу» у Facebook - налічує близько 14 000 підписників. Це одні з найбільших показників серед чернігівських медіа. Улітку 2018 року ми відновили випуск однойменної газети.
11 листопада 2018 року розпочався новий етап в розвитку нашого ресурсу – ми оновили дизайн сайту та запустили мобільну версію. Цим самим зробили VAL.UA максимально зручним для читачів. Разом з цим ми змінюємо і наповнення сайту.
"Високий Вал" відкритий до співпраці з журналістами та зацікавленими у поширенні інформації медіа структурами.
З повагою, керівник проекту «Високий Вал» Артем Євминець
Наші координати:З моменту прийняття в квітні нової ціни на проїзд пройшло вже майже три місяці. Не за горами, а вже з серпня 2017 року гряде чергове підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. Таке рішення було ухвалено на засіданні виконкому 24 березня 2017 року.
Що ж змінилось за цей час з новою ціною і чи стали кращими умови перевезення чернігівців?
Саме це питання порушила у своєму блозі чернігівська активістка Тетяна Романова, текст якого Високий Вал і публікує нижче.
Перед попереднім підвищенням тарифу на проїзд було озвучено ряд обіцянок як від міської влади, так і від перевізників. Всі вони майже в один голос закликали людей увійти в їх становище і дати черговий шанс реабілітуватись та створити зразковий громадський транспорт у Чернігові. Саме тоді і був підписаний Меморандум між перевізниками і міською радою, який начебто зобов’язував виконання ряду вимог щодо покращення надання послуг перевезення чернігівців. Але, як ми бачимо, ряд цих вимог й досі залишаються на папері.
Тож, давайте проаналізуємо, що влада та перевізники встигли зробити за цей час в сфері громадського транспорту.
1) Єдина уніформа водіїв та кондукторів в громадському транспорті.
Не хочу здатися дуже вибагливою, але те, що вдягнули перевізники на своїх водіїв, важко назвати уніформою. Адже така уніформа скоріш виглядає як «для галочки», аби відчепились зі своїми вимогами.
Найбільший приватний перевізник (підприємства Вакуленка) та переважно всі дрібні перевізники вдягли водіїв у яскраво-лимонні жилети. Зрозуміло, що перевізник хотів зекономити, але це виглядає просто жахливо. Ну правда. Окрім цього, водії зазвичай їх не вдягають, бо влітку в них жарко, а в холодну погоду – взагалі страшно подумати, як це виглядатиме. А якщо й вдягають водії той жилет, то їх загальний вигляд все одно суттєво не змінюється: жовта жилетка поверх майки, шльопки, шорти і т.д.
В цьому питанні мені більше подобається рішення КП «Чернігівське тролейбусне управління». Водії підприємства вдягнені в білі футболки з емблемою «ЧТУ», що досить пристойно виглядає ззовні. Чому б це не зробити всім перевізникам?
Згідно умов договору, управління транспорту та зв’язку мало б визначити критерії одягу для водіїв та кондукторів громадського транспорту. Після того, перевізники мають забезпечити вихід на маршрут виключно в одязі, що відповідає встановленими критеріями. І має бути єдина уніформа для всіх перевізників, тобто вона має виглядати однаково у всіх. Тож, чому одні водії в яскраво-жовтих жилетах, інші – в футболках ЧТУ, а решта взагалі без форми, не відомо. Але це явно не єдина уніформа, а якась ганьба і неповага до свого персоналу!
Щоб не бути голослівним, приведу приклади орієнтовної вартості виготовлення існуючої уніформи:
- Жилети, котрі на водіях громадського транспорту приватних перевізників – до 30 грн за шт.
- Футболка з логотипом «ЧТУ», в яких працюють працівники КП «ЧТУ» - орієнтовно до 70 грн за шт (60-65 грн футболка+6-7грн нанесення логотипу). Зі збільшенням тиражу зменшується вартість за футболку з нанесенням.
Тобто, якщо б це була централізована закупівля уніформи для всіх водіїв всього громадського транспорту – ціна б була мінімальною.
А взагалі форма для водіїв та кондукторів громадського транспорту має бути розроблена на кожну пору року. А ось ті жилети, певно, планується, що водії носитимуть круглий рік.
Тож, чому не можна зробити хоча б одну справу гарно, добросовісно, з душею, щоб потім не було соромно? Я не розумію.
2) Умови надання послуг пасажирських перевезень погіршуються з кожним днем, а не покращуються, як нам всім постійно обіцяють.
Почнемо з того, що перевізник навіть лінується підшити чи випрати чохли для сидіння в салоні громадського транспорту. Я вже не кажу про те, що немала частина громадського транспорту виходить на лінію в технічно-несправному стані.
До речі, й сама робота управління транспорту та зв’язку погіршилась, на мій погляд. Співробітники управління або займаються відписками, коли варто усунути причину проблеми, або ж проводять планові перевірки транспортного засобу, котрі суттєво не вирішують самої проблеми. До відома, планові перевірки проводяться уже кілька років поспіль, скільки я пам’ятаю, а якість чомусь не покращується. Тож навіщо потрібні такі перевірки? Те ж «для галочки»?
3) Система GPS досі не впроваджена.
До 4-го червня згідно умов договору по місту мали б працювати транспортні засоби громадського транспорту, обладнанні GPS-трекерами.
А пасажири в онлайн-режимі або на зупинках з електронним табло вже мали б змогу відслідковувати час прибуття того чи іншого маршруту.
На сьогоднішній день, 22 червня, маємо таку ситуацію:
- тільки 16 із 37 маршрутів обладнані трекерами. Сама установка трекеру залежить від проплати. Тобто від решти перевізників виконавець ще чекає проплат, щоб продовжити установку трекерів.
Оперативними виявились перевізники таких маршрутів: №1, 8, 9, 15, 17, 18, 21, 23, 24, 24а, 27, 30, 33, 35, 37 та 42.
Тобто встановили всі перевізники, окрім підприємств пана Вакуленка (ДП «Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс») та КП «ЧТУ»
Згідно п.6 Додатку 5 до Договору на перевезення з перевізників, котрі не встановили досі трекери, має бути стягнуто штраф: «Випуск на лінію автобуса, в якому з вини Перевізника не працює система GPS-моніторингу або відсутні засоби GPS-моніторингу, з дати, яка буде визначена наказом Організатора – 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». (Організатор – Управління транспорту та зв’язку).
І навіть такі, здавалось би, елементарні речі, як розклад роботи та державний номер машини в салоні транспортного засобу теж спромоглись зробити не всі. А точніше відсотків 10 перевізників змогли роздрукувати та поклеїти цю інформацію по салонам транспортних засобів.
То про яку якість тоді взагалі можна говорити?
Висновок
З серпня 2017 року проїзд планується підвищити до 4,5 грн. Але під час квітневого підвищення вартості проїзду міський голова зазначив, що мова про підвищення з серпня до 4,5 грн. може йти лише в тому випадку, якщо перевізники міста виконають ті зобов’язання, які на них покладені. Тоді ще між перевізниками і міською владою був підписаний Меморандум, який містить 7 пунктів, які мають до серпня виконати місцеві перевізники. Серед них і уніфікація форми для водіїв, єдиний колір для всього громадського транспорту, ввічлива поведінка водіїв автобусів та встановлення GPS навігаторів. Залишився місяць до нової ціни, а жоден з цих пунктів не виконаний належним чином.
Протягом доби 24 листопада армія РФ завдала чотири ракетні (попередньо) удари по території Чернігівської області. Про це повідомляє оперативне командування «Північ» на своїй сторінці у Facebook. Зокрема, один з них був зафіксований у Чернігові, інший — у селі Брусилів Киселівської громади. Ще один приліт ракети був у Мені. Внаслідок цього поранений місцевий житель та пошкоджений ангар. Четверта ракета впала у селі Старі Боровичі Сновської громади. В
Чаус розповів, якими ракетами армія РФ атакувала Чернігівщину
На Чернігівщині 21 ветеран придбав житло завдяки державній підтримці
Встановив розтяжку з гранатою у дворі батьківської хати: на Чернігівщині затримали чоловіка за замах на вбивство брата
На Чернігівщині вантажівка збила двох жінок-пішоходів: одна загинула на місці
25 Листопада 2024
17:45Все тонкости выбора кольца для предложения руки и сердца
17:25На Чернігівщині 21 ветеран придбав житло завдяки державній підтримці
16:48Giggle – магазин для тех, кто верит в магию и гармонию
16:15У Чернігові затримали 20-річного молодика, який розбитою скляною пляшкою порізав ногу 17-річному хлопцю
15:35Аналізи для перевірки щитоподібної залози
14:22На Чернігівщині вантажівка збила двох жінок-пішоходів: одна загинула на місці
13:30Фактори ризику розвитку папіломавірусної інфекції
12:25Чаус розповів, якими ракетами армія РФ атакувала Чернігівщину
11:20Встановив розтяжку з гранатою у дворі батьківської хати: на Чернігівщині затримали чоловіка за замах на вбивство брата
10:47Новые идеи – новая кухня: где искать ингредиенты для экзотических блюд
10:00Росіяни завдали 4 ракетні удари по Чернігівщині
09:30Кредит под залог авто vs авто ломбард: Что выбрать в Киеве?
18 Листопада 2024
14:35Новейшие методики диагностики и лечения бесплодия у женщин
13:30Протягом тижня з прикордоння Чернігівщини евакуювалися 33 людини
12:1542 авіаудари за тиждень: Чаус про обстановку на прикордонні Чернігівщини
11:25На Чернігівщині в ДТП загинула водійка «Ауді»
10:45Як побороти залежність і повернутись до нормального життя?
10:22Захисник з Чернігівщини Роман Пастушенко отримав відзнаку Головнокомандувача ЗСУ
09:3086 вибухів: армія РФ з різних видів зброї обстріляла прикордонну Семенівку та п’ять сіл
17 Листопада 2024
14:20Что такое хостинг: краткое введение для начинающих
13:30У Чернігові попрощалися з бійцем 1-ї танкової бригади Олексієм Тепляковим, який загинув на фронті
12:20Морская тематика в живописи — особенности жанра
11:00Росіяни за добу атакували три прикордонні громади Чернігівщини
10:00Плазмовий телевізор: девайс із безліччю можливостей
16 Листопада 2024
12:40Что подарить ребенку на Рождество
Дивитися більше новинБез електрики, зв'язку та під обстрілами: як живуть люди села Архипівка, що за 2 км від кордону з
На Чернігівщині попрощались з 6-річною Миланою, яка загинула внаслідок російського обстрілу Гірська
Військовий літак у небі та живий коридор: у Мені попрощалися з пілотом Олександром Мигулею
Хто і як обирав драмтеатр у Чернігові місцем проведення зустрічі військових і виробників дронів у
Лікарні Донбасу, Дніпра та прифронтових регіонів отримали цінне медичне обладнання для порятунку
«Батьківщина» не підтримала насильницьку
У Чернігові п’яний водій намагався втекти від
«Батьківщина» вимагає запровадити мораторій на розпродаж землі до кінця війни – відповідний
З прикордонного обстрілюваного села поліцейські евакуювали родини пенсіонерів
У Ягідному нині ремонтують понад 20 будинків: утеплюють фасади і змінюють дахи
БФ «Надія» передав Державній прикордонній службі 100 fpv-дронів
Протитанковий рів, бетонні піраміди та ДОТи: які оборонні споруди будують на прикордонні