Високий Вал (VAL.UA) – найстарше онлайн-видання Чернігова, засноване ще 2001 року Олегом Головатенко. Неодноразово сайт було визнано найвпливовішим ЗМІ Чернігівщини. Останні два роки над проектом працює нова команда, нам вдалося сформувати потужний колектив журналістів та операторів. Творчий напрямок видання нині очолює головний редактор Юрій Михуля.
На сьогоднішній день, середня відвідуваність сайту складає близько 10 000 унікальних користувачів на добу. Спільнота «Високого Валу» у Facebook - налічує близько 14 000 підписників. Це одні з найбільших показників серед чернігівських медіа. Улітку 2018 року ми відновили випуск однойменної газети.
11 листопада 2018 року розпочався новий етап в розвитку нашого ресурсу – ми оновили дизайн сайту та запустили мобільну версію. Цим самим зробили VAL.UA максимально зручним для читачів. Разом з цим ми змінюємо і наповнення сайту.
"Високий Вал" відкритий до співпраці з журналістами та зацікавленими у поширенні інформації медіа структурами.
З повагою, керівник проекту «Високий Вал» Артем Євминець
Наші координати:Позиція*
У Верховній Раді презентували проміжний звіт тимчасової слідчої комісії з перевірки й оцінки стану АТ «Укрзалізниця».
Це звіт-розслідування фактів можливої бездіяльності, порушення законодавства України органами управління зазначеного підприємства, що призвели до значного погіршення технічного стану підприємства та основних виробничих показників.
В цілому проблематика діяльності «Укрзалізниці» описана у правильному руслі, втім зверну увагу на те, що ще варто було б вказати у цьому документі. Так, у звіті необґрунтовані звинувачення вантажовласників в тому, що їх дотують за рахунок «Укрзалізниці». Адже вантажні перевезення згідно з офіційною звітністю державного підприємства, є високорентабельними (27% у 2019 доковідному році) і покривають збитки від пасажирських перевезень (в Казахстані, до прикладу, рентабельність вантажних перевезень не перевищує 10%).
Протягом останніх років спостерігається негативна тенденція щорічного зниження вантажообігу АТ «Укрзалізниця», що і зазначено у звіті. Але сама ж причина була проігнорована звітом, адже це постійне зростання тарифів, негнучка цінова політика на послуги надання вагонів, низька якість сервісу в попередні роки, які змусили вантажовласників шукати альтернативу залізничним перевезенням. Подальше підвищення тарифів недопустиме, адже це залишить «Укрзалізницю» без вантажів та матиме серйозні фінансові наслідки для економіки України.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: УРЯД НЕ РОЗУМІЄ, ЩО ВЕДЕ КРАЇНУ ДО ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОЛАПСУ, А ЛЮДЕЙ ВГАНЯЄ У КРАЙНЮ БІДНІСТЬ, — ЮЛІЯ ТИМОШЕНКО
З одного боку у звіті вказано, що «Укрзалізниця» втрачає вантажну базу (і логічно, що це відбувається через високі тарифи в порівнянні з конкурентними автоперевезеннями), а з іншого закликають розширювати базу витрат (на персонал, на ремонти тощо), хоча очевидно, що це призведе до зростання собівартості, тарифів, втрати конкурентоспроможності і її вантажної бази на користь більш ефективних конкурентів, тих самих авто- і річкових перевезень.
Одним з ключових напрямків роботи повинна бути постійна оптимізація мільярдних витрат «Укрзалізниці» і закриття корупційних дірок, але щодо цього напрямку приділено дуже мало уваги, зараз без наведення порядку та вирішення системних питань, гроші просто розчиняться в неефективності.
На жаль, у звіті парламентської комісії відсутні висновки про неефективне управління майном «Укрзалізниці», зокрема, мова йде про величезні приміщення вокзалів, які жодним чином не комерціалізуються в інтересах підприємства; вантажні вагони, які стоять під парканом, поки приватні компанії возять вантажі; надлишкові ремонтні депо, які приватні компанії готові взяти в оренду і завантажити роботою, а зараз вони тільки генерують збитки.
У звіті недостатньо висвітлений ряд критично важливих проблем, які є системними й по суті є причинами поточного стану «Укрзалізниці», наприклад величезне непрофільне фінансове навантаження на залізницю у вигляді обов’язків покривати збитки в зарегульованому державою пасажирському сегменті, а це 13 мільярдів гривень втрат щорічно (це на 35% більше середніх фактичних інвестицій у 2017-2020 років в 9,6 мільярда гривень за рік) – держава повинна взяти на себе всі соціальні функції й залишити «УЗ» тільки бізнесові завдання, і не перекладати навантаження на бізнес через вантажні тарифи.
Ще один цікавий факт. Згідно з наведеними у звіті даними собівартість утримання одного вантажного вагона «УЗ» становить 967 гривень за добу – це колосально велика сума і жодна приватна компанія собі такого дозволити не може.
Насправді витрати складають не більше 250 гривень за добу. І тут правоохоронці мали б перевірити чи не має у цьому сегменті масштабної схеми розкрадання в «УЗ» під виглядом ремонтів вагонів.
Нагадаю, що у 2020 році «Укрзалізниця» втратила через корупцію в закупівлях 8 мільярдів гривень. Це стало відомо після проведення аналітичної роботи НАБУ. Відтак завдання правоохоронців має бути запобігання не злочину, а недопущення повторення корупційних схем.
Михайло Цимбалюк, народний депутат від «Батьківщини», ЦЕНЗОР. НЕТ, 9 вересня 2021 року.
Український військовослужбовець з важкими травмами голови Віталій Шумей, якого весь час доглядав батько, повноцінно заговорив. Про це повідомила волонтерка Ірина Тимофеєва у четвер, 18 квітня. Як пише Тимофеєва, Шумей вже приблизно тиждень говорить та усвідомлено складає слова. «Не шепоче, а говорить. Вранці більше, а ввечері поки втомлюється. Його мізки — Працюють! Юху, плачу! Батько теж плаче. Просить передати всім уклін, хто родину Шумей
Ще 10 людей перебувають у важкому стані після ракетного удару по Чернігову 17 квітня
На Чернігівщині через негоду без електрики понад 3 тисячі абонентів
Валерій Дубіль з командою передав гуманітарний вантаж у 5 лікарень прифронтового Дніпра
По Чернігову та області вночі очікуються заморозки
19 Квітня 2024
16:16Майже 12 мільйонів гривень на пільгові кредити у села: як на Чернігівщині втілюється Обласна програма «Власний дім»
15:18Ще 10 людей перебувають у важкому стані після ракетного удару по Чернігову 17 квітня
14:20На Чернігівщині через негоду без електрики понад 3 тисячі абонентів
13:33По Чернігову та області вночі очікуються заморозки
12:22На Чернігівщині, під час нересту, браконьєри завдали збитків рибному господарству на понад 64 тисячі гривень
11:18Важкопоранений військовий Віталій Шумей, за яким весь час доглядає батько, заговорив
10:19«єВідновлення»: на Чернігівщині сформували майже 300 сертифікатів на придбання житла замість знищеного
09:25На Новгород-Сіверщині відкрили меморіальну дошку на честь полеглого воїна
18 Квітня 2024
17:25У Чернігові відкрили єдиний центр допомоги постраждалим внаслідок ракетної атаки 17 квітня
17:00Переваги та різновиди точкових світильників
16:16Встигла доїхати до Полтавської області: поліцейські розшукали та повернули додому 16-річну дівчину з Семенівщини
16:00Как реагировать на отказы при поиске работы: стратегии и советы по поддержанию уверенности
15:17Шістьом громадам Чернігівщини передали спецтехніку для розчищення завалів та переробки відходів руйнувань
15:00Вивезення картин за кордон України
14:40На прикордонні Чернігівщини росіяни атакували водія автівки, який привіз хліб у місцевий магазин
13:30Валерій Дубіль з командою передав гуманітарний вантаж у 5 лікарень прифронтового Дніпра
12:22У Чернігові в ДТП постраждав мотоцикліст: він у лікарні
11:11У Чернігові завершили пошуково-рятувальну операцію після ракетного удару 17 квітня
10:17За один день врятував 14 людей: воїн з Чернігівщини отримав нагрудний знак «За збережене життя»
09:25У Новгороді-Сіверському встановили меморіальну дошку на честь загиблого захисника та депутата міськради
17 Квітня 2024
20:50Ракетний удар по Чернігову: 17 загиблих, 78 людей звернулись до лікарень, з них – понад 40 госпіталізовано
15:20Центральний корпус «Чернігівської політехніки» пошкоджений внаслідок ракетного удару. ФОТО
14:07У Чернігові розгорнули пункти незламності та пункти надання психологічної допомоги
13:23У Чернігові вже 14 загиблих та 61 травмований. Пошкоджено – 16 будинків
13:00Була вдома на лікарняному: у Чернігові загинула 25-річна поліцейська під час ракетного удару
Дивитися більше новинЛікарні Донбасу, Дніпра та прифронтових регіонів отримали цінне медичне обладнання для порятунку
«Батьківщина» не підтримала насильницьку
У Чернігові п’яний водій намагався втекти від
«Батьківщина» вимагає запровадити мораторій на розпродаж землі до кінця війни – відповідний
З прикордонного обстрілюваного села поліцейські евакуювали родини пенсіонерів
У Ягідному нині ремонтують понад 20 будинків: утеплюють фасади і змінюють дахи
БФ «Надія» передав Державній прикордонній службі 100 fpv-дронів
Протитанковий рів, бетонні піраміди та ДОТи: які оборонні споруди будують на прикордонні
Юлія Тимошенко: Ми захистили людей від свавілля і відстояли принципи справедливої та ефективної
У Чернігові п’яний водій в’їхав в огорожу.
«День у Медійній Студії «MICS
Завод у Шестовиці: чи не залишиться Киїнська ТГ без інвестицій і в кого на голові шапка