Розробка сайту 4side development
Меню
logo

Чому чернігівські перевізники не заслужили 4,50 за проїзд

Чому чернігівські перевізники не заслужили 4,50 за проїзд
2258 3 Серпня 2017

Цікаво, що в Чернігівській міській раді діють різні підходи до різних перевізників.

 

Скажімо, в роботі КП "ЧТУ" діють одні принципи і вимоги, а от по відношенню приватних перевізників – інші. Інколи здається, що саме приватні перевізники в міській раді в пріоритеті.

 

Бо вони можуть не виконувати поставлені вимоги міською радою та не дотримуватись умов договору – а ціна все рівно зростає.

 

Про підписаний ще в березні Меморандум з перевізниками щодо виконання до серпня ряду вимог знає вже, певно, кожен чернігівець. Тільки результат виконання меморандуму, на жаль, не по всім пунктам помітний.

 

Так от. Рішенням виконавчого комітету 24 березня була прийнята гранична вартість проїзду – 4,5 грн. Але тоді була публічна домовленість з перевізниками, що тільки при умові бездоганного виконання вимог Меморандуму, вони зможуть розраховувати на вартість 4,5 грн тільки з 1-го серпня. А поки – 4 грн. 

 

Пройдемось по вимогам Меморандуму:

 

1. Обладнати за власні кошти всі автобуси засобами GPS-моніторингу, підключити їх до системи ТОВ «Дозор» та забезпечувати належну експлуатацію відповідно до Договорів про організацію пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування;

 

Нагадаю, що всі перевізники мали обладнати свій громадський транспорт засобами GPS-моніторингу до 4 червня 2017 року. Вклались в термін всі перевізники, окрім Пасавто-ЛТД та двох підприємств депутата міської ради Вакуленка (ДП Пассервіс та ТОВ Пассервіс-Люкс»). Останні взагалі зірвали дедлайн на 42 дні.

 

Станом на сьогодні всі перевізники вже підключились до системи, але сама система ще не налагоджена як слід, відбуваються постійні збої.

І знову ж таки такі збої в системі відбуваються переважно на тих маршрутах, що обслуговує Вакуленко. Бо потрібен час налагодити систему так, щоб вона нормально відображала дані, коли одна й та ж маршрутка працює на кількох маршрутах (сьогодні на 44-му, завтра на 26-му і т.д.). Це нормальна практика на підприємстві вже довгий час.  

 

2. Забезпечувати вихід на маршрут водіїв та кондукторів виключно в одязі, що відповідає єдиному зразку, регулярно слідкувати за чистотою їх одягу;

 

З цим завдання найперше справилось КП «ЧТУ». Вони вдягли своїх водіїв в білі футболки. На осінь готують сорочки, а далі – куртки. ПрАТ «Таксосервіс» запропонував сині футболки своїм водіям.

 

Іншим водіям інших перевізників пощастило менше – їх вдягли в некомфортні жовті захисні жилетки.

 

І тільки після громадського обурення перевізникам було запропоновано піти шляхом тих перевізників, котрі обрали футболки синього кольору.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖАБО ЯКІСНИЙ ПРОЇЗД АБО ПЕРЕВІЗНИКІВ У ВІДСТАВКУ: ПОЗИЦІЯ ЧЕРНІГІВЦІВ

 

Станом на сьогодні, ще не всі водії їздять в уніформі. Окрім того, аби водії завжди були в уніформі, на руки необхідно видавати як мінімум 2 комплекти. Наскільки мені відомо, на всіх водіїв всіх перевізників закупили тільки 400  футболок. Це по одній на кожного водія, в кращому випадку.

 

3. Жорстко реагувати на порушення правил поведінки своїх водіїв (хамство, грубість по відношенню до пасажирів). 

 

За півроку дії системи штрафів в громадському транспорті, штрафи виписані одиницям. Хоча, привидів для цього було набагато більше. Тільки я написала кілька десятків звернень.

 

4. Постійно слідкувати за належним технічним, санітарно-естетичним станом своїх транспортних засобів (чисті автобуси зовні та зсередини);

 

Ось цей пункт Меморандуму, я вважаю, взагалі невиконаним. Тут ніяких змін взагалі не відбулось. Як були брудні салони транспортних засобів, так вони й залишились.

 

Як були обірвані чохли на сидіннях – так все й залишилось без змін. Іржаві автобуси з дірами в підлозі. Навіть перед плановими перевірками перевізники не вважають за потрібне помити свої автобуси.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «ПОКИ ПЕРЕВІЗНИКИ НЕ ВИКОНАЮТЬ МЕМОРАНДУМ, 4,50 НЕ БУДЕ», - АТРОШЕНКО

 

Щодо дотримання умов Договору на перевезення.

 

1. Наявність розкладу роботи маршруту в салоні та наліпки з державним номером транспортного засобу – не виконано!

 

Умовами Договору на перевезення передбачено наявність в кожному автобусі інформації з державним номером транспортного засобу. А також не раз була озвучена вимога про розміщення розкладу руху в салоні маршруту. Жодна з умов не виконана в більшості перевізників.

 

Розклад руху, розміщений в салоні автобусу, є на маршрутах №1 та №15 (ФОП Корень). До речі, питань щодо дотримання графіку руху цим перевізником майже немає.

Інформація з державним номером транспортного засобу є на маршрутах, котрі обслуговують ФОП Корень (15, 1), ПрАТ «Таксосервіс» (27, 37, 17), ТОВ «ЧАК» (33) і ПП «ЧАК плюс» (42). Решта ж перевізників чомусь проігнорували цю вимогу.   

 

 

Мене обурює, коли міська влада вважає, що саме так має виглядати виконання Меморандуму перевізниками.

 

Хоча в той же час міський голова публічно говорить про «бездоганне виконання вимог Меморандуму». Певно, впливати на роботу громадського транспорту з конкретним помітним для пасажирів результатом - це вище сил міської влади та профільних органів.

 

І повертаємось до порівняння підходів до комунального тролейбусного підприємства та до приватних перевізників. Останнє підвищення вартості проїзду в тролейбусах було в 2015 році.

 

Перед ймовірним черговим підвищенням проводяться громадські обговорення. Є більш-менш зрозуміле обґрунтування такого підвищення. Жодного громадського обговорення не пам’ятаю з приводу підвищення вартості проїзду в громадському транспорті, що обслуговуються приватних перевізників. До них особливе ставлення?

 

Моя думка:

 

Я не проти підвищення вартості проїзду. Я проти підвищення вартості проїзду без відповідної аргументації, без відповідних результатів та підстав на це. Вважаю, що будь-які зміни вартості проїзду в громадському транспорті мають бути обґрунтованими та відповідати дійсності. І якщо міська рада бере на себе певні зобов’язання, як це було з Меморандумом, то вони мають бути виконані бездоганно.

 

Вимоги:

 

1) Застосувати мораторій на підвищення ціни проїзду в громадському транспорті;

 

2) Повне виконання всі пунктів Меморандуму між міською радою та перевізниками.

 

3) Провести громадське обговорення щодо доцільності підвищення вартості проїзду та виконання умов Меморандуму.

 

А також раджу перевірити технічний та санітарно-естетичний стан маршруток особисто міському голові, профільному заступнику та переконатись особисто у виконанні поставлених вимог до перевізників.

 

Тетяна Романова, депутат Деснянської районної у Чернігові ради

Коментарі

Читайте також Аналітика

934 30 Вересня 2017

Землевласники та автолюбителі Чернігівської міськради: навіщо секретар взяв в борг майже 8 мільйонів грн?

571 18 Вересня 2017

Скільки чернігівському бюджету коштуватимуть 10 тисяч на підтримку багатодітних родин: цифри у порівнянні

2703 4 Вересня 2017

Воробйов, Тарасовець та Желдак – найбагатші депутати Чернігівської міськради

918 4 Вересня 2017

Європейський підхід утилізації сміття у Чернігові не в пріоритеті

2209 27 Липня 2017

Відтермінування «медреформи» врятувало країну від хаосу в усій галузі, - Валерій Дубіль

1763 19 Липня 2017

У Корюківці бабусі зможуть обговорити свої проблеми за фіто-коктейлем

1940 30 Червня 2017

Примушування до консолідації: як проходило обрання Черненка на посаду секретаря Чернігівської міськради

4271 4 Червня 2017

Заборонена УПЛ. Чернігівська "Десна" і небезпечний прецедент

3864 26 Травня 2017

Я організовував Мегамарш у вишиванках у Росії. У мене акцент. Пробачте

2283 25 Травня 2017

Ініціатор нестабільності: чому прибрали Бистрова та хто може зайняти його посаду

1753 16 Травня 2017

Лавки місцями міняти – діло нехитре: куди Атрошенку краще витрачати свою енергію

1825 10 Травня 2017

Такий вихідний не потрібен: чому 9 травня треба зробити робочим днем

1508 4 Травня 2017

Декларації чернігівських депутатів: зброя, автобуси та готівка

2133 4 Травня 2017

Чернігів не підготувався до навали туристів: екскурсовод розповів про основні «прогалини» старту турсезону

2756 27 Квітня 2017

Війна, яку ми програли «ларькам»: декілька слів про чернігівську урбаністику

5007 12 Квітня 2017

«Чому я не дивився відео із бійкою чернігівських школярок»: Ігор Кондратьєв про реакцію суспільства на резонансну подію

1958 10 Березня 2017

Монополія у міськраді: Атрошенко зловив кураж

1652 1 Березня 2017

МАФіозні війни, мільйони на дороги та Стрижень: як проходила рекордна і скандальна сесія Чернігівської міськради

2176 25 Січня 2017

Школи Чернігівщини переповнені директорами-пенсіонерами

1846 26 Грудня 2016

Родина головного «комунальника» заробляє на дзвінках чернігівців?

5370 4 Лютого 2016

На Чернігівщині неповнолітніх засуджених навчають шукати роботу через інтернет

6232 25 Січня 2016

В Чернігові відкрили Почесне консульство Латвійської республіки. ФОТО

6159 14 Грудня 2015

Консолідація політичних сил у Чернігівській міськраді: чого чекати від нового скликання?

14351 22 Травня 2015

Вибори в Чернігові: третій – не зайвий

Не пропустіть Всi новини

Приземлення гвинтокрила в Масанах було незаконним, - прокура...

У Чернігові горів «Укрсівербуд»...

Незабаром перші 22 чернігівські родини отримають міську допо...

Хоніч розповіла про своє тривале відрядження до Японії. ФОТО...

Екстрадиція затягується: підозрюваний у вбивстві інкасаторів...